نوشته شده توسط : سامان

يو پي اس دوربين مدار بسته بسيار پراهميت است. دوربين مدار بسته نيازمند دستگاهي است که بتواند اتصال برق را براي دوربين بصورت بيست و چهارساعته و بدون قطعي برق تضمين نمايد. بطور کلي يک دوربين مدار بسته زماني کارايي دارد که بصورت دائم به برق متصل باشد. چرا که تنها زمان کوتاهي قطعي برق ميتواند منجر به وقفه در ضبط و به خطر افتادن امنيت مکان مورد نظر در آن بازه زماني گردد.اينجاست که اهميت خريد يو پي اس براي دوربين هاي مدار بسته بسيار پر اهميت مي شود با توجه به تنوع سيستم هاي يو پي اس موجود متناسب با اين ابزار، بايد در انتخاب بسيار دقت نمود. در ادامه نکات لازم براي انتخاب صحيح يو پي اس متناسب با سيستم هاي دوربين مدار بسته به تفصيل بيان ميگردد.

يکي از چالش هاي سيستم نظارت تصويري و دوربين هاي مداربسته وقوع قطعي برق مي باشد. قطع برق چه توسط عامل انساني و چه به صورت مشکل فني باعث از کار افتادن دوربين هاي مداربسته مي شود. براي حل اين مشکل، UPS ها پا به عرصه نهاده و به صورت اضطراري، برق بي سيم را تامين مي کنند. باتري يو پي اس در زمان وصل برق شارژ و در زماني که برق قطع مي شود به عنوان منبع تغذيه عمل مي کند.


راه حل برق هميشگي براي دوربين هاي مداربسته
سيستم UPS ها تامين کننده سيستم برق اضطراري براي دستگاه هاي برقي مي باشند، UPS ها داراي باتري هايي مي باشند که مي توانند تا مدت مشخص برق را در زماني که برق قطع مي باشد تامين کنند.

چگونه مي توان زمان تامين برق UPS را مشخص کرد ؟
در ابتدا بايد تعداد دوربين ها را مشخص نموده و ميزان مصرف آن ها را در يک ساعت را حساب کنيد. سپس ميزان نيازتان را مشخص کنيد و متناسب با آن باتري و UPS خود را انتخاب کنيد .

تفاوت باتري با ups چيست ؟سيستم ups به مجموعه تامين برق در زمان قطع برق گفته مي شود ، ولي باتري تنها قسمتي از ups مي باشد که محل ذخيره ي برق مي باشد.

تفاوت ups دوربين مداربسته با ساير ups ها چيست ؟

سيستم UPS ها و سيستم برق اضطراري دوربين مداربسته متناسب با نياز شما انتخاب مي شود و خروجي 12 ولت با تعداد خروجي مشخص دارد که هر خروجي تامين کننده يک دوربين خاص مي باشد ولي UPS هاي معمولي برق 220 ولت مي دهد.

سيستم UPS هاي مخصوص دوربين مداربسته مقرون به صرفه تر از UPS هاي 220V مي باشد .

سيستم UPS ها تضمين کننده ي خوبي براي ثبت و ضبط تصاوير در زمان قطع برق مي باشد.

پارامتر هايي مانند نوع UPS و نوع باتري زمان برق رساني همگي در قيمت UPS تاثير گذارند.

توصيه مي شود براي انتخاب UPS مناسب حتما با کارشناسان مجرب مشورت نماييد.



:: موضوعات مرتبط: یو پی اس دوربین مداربسته , ,
:: برچسب‌ها: تعمیر یو پی اس , یو پی اس دوربین مدار بسته , سرویس یو پی اس ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهريور 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد